Baik dan Buruk Perhimpunan BERSIH

Thursday, July 14, 2011


9 Julai 2011 telah dipilih untuk diadakan perhimpunan BERSIH buat kali kedua. Banyak perkara yang berlaku pada hari tersebut. Walau bagaimanapun setiap orang ada pandangan mereka tentang perhimpunan tersebut. Pelbagai sudut boleh dilihat dan dinilai baik atau buruk perhimpunan yang telah diadakan.

Di sini ingin memohon sedikit pandangan daripada anda berkenaan dengan perhimpunan BERSIH yang telah diadakan pada 9 Julai yang lalu. Komen daripada anda amat dialu-alukan.

0 comments:

Post a Comment

Sabda Nabi S.A.W

Sabda Nabi S.A.W

Dari Abi Hurairah r.a katanya: Telah bersabda Rasulullah sallallahu 'alaihi wa sallam: Janganlah kamu berdengki-dengkian, dan janganlah kamu bertipu-tipuan, dan janganlah kamu berbelakang-belakangkan, dan janganlah sebahagian kamu menjual di atas penjualan sebahagian daripada kamu dan jadilah kamu wahai hamba Allah yang bersaudara.

Orang Islam bersaudara dengan orang Islam yang lain, tidak boleh ia menganiayainya, dan tidak boleh membiarkannya (dalam kehinaannya), dan tidak boleh mendustainya, dan tidak boleh menghinanya.

Taqwa itu di sini *kata Nabi sambil menunjuk kedadanya tiga kali*
Sudah cukup banyak kejahatan seseorang itu, bahawa ia merendahkan saudaranya yang muslim. Sekelian orang Islam atas orang Islam haram darahnya dan hartanya dan kehormatannya.

~Riwayat Imam Muslim~

 
 
 

About Me

My Photo
sLèMè
Salam Ukhuwah Buat Saudara-saudara Ku Semua. Moga Sentiasa Diberkati ALLAH.
View my complete profile

Total Pageviews

Kempen